Calgary Flames Hockey Game - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu Calgary Flames Hockey Game - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu

Calgary Flames Hockey Game

Door: canadianivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

26 Maart 2012 | Canada, Calgary

Ik ben maandag 26 maart naar een ijshockeywedstrijd geweest van de Calgary Flames (locaal ijshockeyteam). Deze wedstrijd was een rematch tegen de Dallas Stars (mag je gerust weer vergeten :P) En wat voor wedstrijd was het zeg! Tis een heel stuk anders dan een voetbalwedstrijd bekijken denk ik zo. Zo veel actie en het spel staat nooit echt stil. De uiteindelijke score was 5-4 voor de Flames, dus dat was helemaal geweldig :)
Helaas hebben we geen chearleaders gezien als in basketball, maar hier waren "giftgirls": ze gaven random cadeau's aan het publiek, meestal als ze hard genoeg schreeuwde :P En natuurlijk MOEST ik iets winnen, anders was ik niet zo geweldig, en dat deed ik dus ook :D
Heb een T-shirt "gewonnen" daar die me ook nog eens prima past!!
Enige wat ik daarvoor moest opofferen was 2 goals..: ik ging voor de groep (we waren met 4 bij de wedstrijd) wat nacho's halen, en in die.. 2/3 minuten scoorden de Flames 2 KEER!!! :( Vond ik niet zo heel leuk :(
Al met al, een zeer geslaagde wedstrijd die ik niet vlug zal vergeten :)

De camera doet een beetje vreemd, dus de foto's moeten nog komen (tegen vanavond ergens)

  • 28 Maart 2012 - 16:28

    :

    Wat een leuke, sjieke dingen allemaal, Ivo! Leuke foto's ook (+ op facebook). Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Stage in Canada

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

Summer vacation in Canada

05 Augustus 2012

Zomervakantie in Canada

16 Mei 2012

Roadtrip

11 Mei 2012

Activiteiten Mei

22 April 2012

Drumheller
Ivo

Voor men derde jaar Biometrie op de Hogeschool Zuyd ben ik naar Calgary, Canada gegaan om een stage te lopen bij de Human Performance Lab van de University of Calgary.

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 23896

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 05 April 2015

Studiereis Valencia

04 Februari 2012 - 27 Juli 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: