Calgary Flames Hockey Game - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu Calgary Flames Hockey Game - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu

Calgary Flames Hockey Game

Door: canadianivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

26 Maart 2012 | Canada, Calgary

Ik ben maandag 26 maart naar een ijshockeywedstrijd geweest van de Calgary Flames (locaal ijshockeyteam). Deze wedstrijd was een rematch tegen de Dallas Stars (mag je gerust weer vergeten :P) En wat voor wedstrijd was het zeg! Tis een heel stuk anders dan een voetbalwedstrijd bekijken denk ik zo. Zo veel actie en het spel staat nooit echt stil. De uiteindelijke score was 5-4 voor de Flames, dus dat was helemaal geweldig :)
Helaas hebben we geen chearleaders gezien als in basketball, maar hier waren "giftgirls": ze gaven random cadeau's aan het publiek, meestal als ze hard genoeg schreeuwde :P En natuurlijk MOEST ik iets winnen, anders was ik niet zo geweldig, en dat deed ik dus ook :D
Heb een T-shirt "gewonnen" daar die me ook nog eens prima past!!
Enige wat ik daarvoor moest opofferen was 2 goals..: ik ging voor de groep (we waren met 4 bij de wedstrijd) wat nacho's halen, en in die.. 2/3 minuten scoorden de Flames 2 KEER!!! :( Vond ik niet zo heel leuk :(
Al met al, een zeer geslaagde wedstrijd die ik niet vlug zal vergeten :)

De camera doet een beetje vreemd, dus de foto's moeten nog komen (tegen vanavond ergens)

• 28 Maart 2012 - 16:28

Wat een leuke, sjieke dingen allemaal, Ivo! Leuke foto's ook (+ op facebook). Geniet ervan!