Activiteiten in April - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu Activiteiten in April - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu

Activiteiten in April

Door: canadianivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

05 April 2012 | Canada, Calgary

Gegroet mijn beste fans.
Een nieuwe maand betekend nieuwe grootse activitveiten!! Eeeennn, toch ben ik best klein begonnen..
Op 1 april (zonder grap) zijn Roos en ik het olympisch park gaan bekijken dat hier in tevens in Calgary is. Rond 1 uur zijn we vertrokken met de fiets. Duurde zeker een uur voordat we er waren (wel even rekening houden dat het een stuk lastiger fietsen is hier omdat je op de stoep moet blijven). Op zich vind ik wat we gezien hebben lichtelijk tegen vallen, deels doordat we niet de pieste op konden en dus maar moesten toekijken vanaf onderaan de berg, en deels omdat het zo veel kleiner is dat het van een afstand lijkt. Afdaling is niet bepaald hoog nog breed. Bevatte wel halfpipes, springschansen, bobsleebaan en een kabelbaan (zeer belangrijk hoor!!!).
We zijn er niet meer dan een uur geweest en daarna zijn we via de rivier terug gefietst, wat verbazingwekkend genoeg een stuk leuker was ondanks de tegenwind. Voornamelijk doordat de rit vrijwel geheel door een park ging. Zag er leuk uit, maar zijn geen foto's van helaas..

Omdat het binnenkort pasen is moet dat natuurlijk gevierd worden he. Daarom gaan Roos en ik samen met 12 andere van het werk naar een skiresort om Jezus' herrijzing groots te vieren!! *kuch kuch*
Sinds de Canadesen op Goede Vrijdag een vrije dag hebben in plaats van op Paasmaandag, vertrekken we op Goede Vrijdag heel erg vroeg (net als pelgrims!! :D ) met de auto (wat minder als de pelgrims.. maar das een bijfeitje :) ). We vertrekken op zondag, maar wees gerust: we zullen pasen nog steeds op zen Europees vieren. Precies ja, met eieren schilderen en ze verstoppen
(Jezus kan toch niet gelukkig herrijzen als we geen eieren versieren en er hide-and-seek mee doen!! Zeer serieuze zaak dit hoor!)
Zou iig heel leuk moeten worden, dus ik verwacht dat er veel foto's zullen zijn.

I'll keep y'all posted.

PS: Ik heb de kaart bijgewerkt dus dan hebben jullie een beter inzicht van waar alles ligt. :) (toegankelijk door op het kaartje te klikken van de huidige locatie)

________
11-04-2012
Even dat iedereen het weet: ik ben op het moment bezig met een video van het afgelopen paasweekend. Echter moet ik eerst de video nog (op)maken, wat nogal wat tijd in beslag neemt. Ik hoop dat ik de video af heb komend weekend. Ik post wel weer iets als het later wordt.

In ander nieuws: ik ga donderdag 12 april samen met Roos en onze huisgenoot Rana skiën in Banff. Is wel leuk, zo'n dagje vrij midden in de week :)
Verder zijn we van plan om in een weekend in april de Poollichten bekijken, echter wordt het komend weekend regenachtig en bewolkt, dus we moeten kijken wanneer het het beste uit komt.

________
16-04-2012
Mijn excuses iedereen, het filmpje maken duurt toch iets langer dan ik had verwacht. Ik hoop het een dezer dagen klaar te hebben.

Afgelopen week heb ik niet veel uitgespookt. Afgelopen donderdag zijn we achteraf toch niet gaan skiën. Het was die dag flink aan het regenen en sneeuwen, dus in plaats daar van hebben we een vrije dag genomen. Altijd lekker hè. En op men kappersbezoek gister na heb ik niks bijzonders gedaan.

Voor komende week gaan we in ieder geval 4 proefpersonen meten, dus daar zijn we wel zoet mee deze week.

Verder staat nog niet veel interessants op de planning, misschien komt dat nog.
Ik zal het filmpje zo vlug mogelijk afmaken en dan maak ik er tegelijk een nieuw reisverslag voor zodat mensen die hun email adres hebben opgegeven ook meteen gemaild krijgen dat hij er op staat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Stage in Canada

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

Summer vacation in Canada

05 Augustus 2012

Zomervakantie in Canada

16 Mei 2012

Roadtrip

11 Mei 2012

Activiteiten Mei

22 April 2012

Drumheller
Ivo

Voor men derde jaar Biometrie op de Hogeschool Zuyd ben ik naar Calgary, Canada gegaan om een stage te lopen bij de Human Performance Lab van de University of Calgary.

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 23892

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 05 April 2015

Studiereis Valencia

04 Februari 2012 - 27 Juli 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: