Terugreis - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ivo - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: canadianivo

Blijf op de hoogte en volg Ivo

28 Februari 2012 | Canada, Calgary

Dit is meer een test om te zien hoe alles werkt, maar kan meteen dienen als mededeling voor diegene die het nog niet weten.

Ik ga donderdag 1 maart weer terug naar Canada. Mijn vlucht vertrekt om 12:30 op Schiphol en ik vlieg met KLM. De reis met men vader in juli gaat gewoon door, dus ik zal terugvliegen naar nederland op 27 juli.

______
29-02-2012
Nou, morgen om half 7/7uur opstaan om om half 8 te vertrekken.
Half 11 uiterlijk op Schiphol zijn en rond half 12 mag ik in het vliegtuig beginnen te stappen.
In nederlandse tijd zou ik moeten aankomen rond 10 uur 'snachts, in Calgary is het dan 2 uur 'smiddags. Weer in Calgary: maximaal -7 met sneeuw... Scheelt dus zo'n 20 graden met NL :S
Begint goed mensen!!

_______
1-03-2012
Veilig en wel aangekomen in Calgary. Roos (klasgenoot en mede reisgenoot) [ONTHOUDEN DIE NAAM :P] is blij dat ik er ben, dus das al mooi.
Ow, en ik ben getrakteerd op de echte amerikan donut!!! Zijn best lekker hoor :)

________
2-03-2012
Vandaag voor het eerst weer naar men stageplek toegegaan. Viel niet mee zeg. Moet weer flink gaan wennen aan het lezen van engelse texten...
We waren van plan vanavond te gaan schaatsen, maar omdat we te laat begonnen met eten ging dat niet meer door.

________
4-03-2012
Gister was een leuke dag. Ik heb in eerste instantie in de middag een fiets opgehaald. Tis een mooie fiets en hij werkt prima!! Enige nadeel tot nu toe is dat het stuur op zen laagst staat, en dat fiets niet echt zo fijn.. Heb gereedschap nodig om dat ding omhoog te krikken. En dan te bedenken dat ik zo'n 10 kilometer zo heb moeten fietsen :S
In de avond zijn we met een huisgenoot uitgegaan. Hoop nieuwe mensen ontmoet die super aardig zijn, dus daar zouden we wel vaker mee willen omgaan :).

Voor vandaag willen we de 4de poging wagen om downtown te gaan. Vorige keren dat we het probeerde kwam het er uiteindelijk niet van om verschillende redenen. Hopelijk lukt het vandaag dan eindelijk :D
-----
Downtown was best leuk. We hadden helaas geen kaart dus we wisten begod niet wat er te zien was... DUS we zijn in een shoppingmall gegaan. Calgary Tower was iets te duur om naar binnen te gaan, dus dat komt misschien later nog.

• 29 Februari 2012 - 17:46

Roland:

Goede reis, we volgen je "avonturen".

Groetjes

• 02 Maart 2012 - 06:43

Tamara:

Hoi Ivo,

Heel veel plezier in Canada.

xxx
    Tamara

• 02 Maart 2012 - 18:44

Veronique En Ricardo:

Veel succes in Canada. Ook wij zullen regelmatig eens kijken wat je daar allemaal uitspookt ;) hahah. Groetjes, Ricardo en Veronique

• 03 Maart 2012 - 10:20

Pierre, Tineke, Iris, Mark, Mariska, Lawrence en Ome Jan

• 04 Maart 2012 - 19:52

Fam.Paulussen:

Hoi Ivo,
    Klinkt goed ! Komen er ook foto's van je nieuwe fiets online? ;-) niet teveel shoppen in downtown hè! Er moet ook nog gewerkt worden :-p

Groetjes Esther (en Co.)

• 05 Maart 2012 - 18:59

Fam Jochems:

Veel plezier en en mooie reis.

groetjes Rene Caroline en Emy

• 09 Maart 2012 - 19:15

Ivo:

Vergeet niet van pagina te wisselen!